Sunday, October 26, 2008

sgt..sgt..

harini..hri bermula agak lmbt..tgh hri..tu pon sbb ade org kejut..haha..bersiap2 ke rumah hani...tahniah kepade aku krn xtau jalan -_-"

nsb bek xsusa g umah hani..heee..xtra tahniah sebb ak g subg tnpa lesen..huaa..nk amek lesen tmpt tu da tutup..gle gamble laa..dah la sticker p xde..klu pak2 polisi tau ni..mati ak.. =p

ok2 dah smpai sne ak g umah hani yg depan nye rmai gle lelaki.. O_o segan plak nk msk..jmpe hani jap..then g amek mus kt ktm..jumpe dayah skali..wahhh..xsangka jmpe dia..huhu..kate xdtg..huhu..so ktrg pon grk skali g uma hani..smpai sne bese..rutin yg dilakukan semase ke rumah terbuka..makn.ckp n ape2 je la..

pastu antr dayah blk..awal2 lg aku dah ckp kt naje im a lousy driver..tp Alhamdulillah nothing happened..tp 1 bnda yg sgt wt ak fobia mse g hantr mus..ak xperasan ade kete ble belok dan menyebabkan 2 kerete (ulang 2 ye tuan2 ) hon kaw2 kt ak..mse tu mcm nk ngs je :'( plus takut plus mcm2 lg la...yes..i admit it..mg salah ak..hmm..cuak gle..ak tgk kt side mirror lg sket je nk kne langgr..fuhh..siyes cuak..

ak tkt smpai soh psenk drive home..hmm..dan membuat keputusan utk ke ca4..cube teka bli ape??

ak bli pelekat P !! bru nk bli..adoii..xpe2..better late then never.. =s

lepas hantr psenk ak g rmh nenek kt meru..sepupu aku pnye bday party..sooo.. makan lg..hahaha..tp ni siap bwat bbq..xterkira la byknye aku mkn sbb nk hilngkn tekanan psl driving tu..aha..tekanan driving tu juga kurg sket lepas aku berjaye ke meru sorg2 tnpa sorg pon hon ak..ha ha ha..sgt la lame

lepas kekenyangn ttbe sgt mengntk..sgtlh xsehat cara hidop ak hrini..maka ak pon tdo~

lepas beberapa lme br la mama kejut tok pulang..rse mengatuk pulak dah hilang dan ak akhrnye berda di dpt lappy inii..

ehee..snanye mus soh study..(sbb dah 3 hri ak berfoya2 xstudi lgsg) sedangkan exam 3 hb ni..dan msh sempt berblogging -_-" so..aku studi dlu yee..

p.s:ak still geram dgn bdk kck yg tumphkn air kt bju ak ms kt rmh hani..dah la pukul aku..sbb tu la air yg aku pegang tu tumpahh..ciss !! :((

3 comments:

  1. naseb bek x accident..xmau aku hilang kwn cam kau & mus..heheh

    ReplyDelete
  2. aku tak habis baca lagi blog kau due to tenet konek-syen yang sangat lembab macam kura2 dragonball. tapi tak perlu kut letak pakar gigi sedunia. -_-' oh ye. aku pun taknak hilang kau gak. jap2 aku baca nnt aku komen balik. hehe

    ReplyDelete
  3. ahaha...kesian ko...tu r len kali jd cam aku...jauhi kanak2 huahua...wpun aku rs jahat sbb aku kakak sdare mereke...nasib la~

    ReplyDelete